Neil Young

Nu har jag upptäckt en ny artist. Neil Young. Han är definitivt inte ny men jag har bara lyssnat lite halvt på honom förut. Pappa gillar honom och det förklarar varför jag inte lyssnat så väldigt mycket. Det är så att det pappa lyssnar på brukar jag kategorisera til gubb-musik och låter bli att lyssna på det, men sen min syster fick upp öronen för Neil Young så har även jag så smått börjat lyssna lite mer noga och upptäckt att han är väldigt bra faktiskt! :-)
Heart of gold är en av favoriterna just nu.

Hittade honom på Youtube. Vad skulle vi göra om inte youtube fanns va!?
http://www.youtube.com/watch?v=c7M1Se-p7uk


Just nu har jag väldigt platt hår. För alla som känner mej eller iaf vet hur jag ser ut så är inte mitt hår känt för att vara speciellt platt, men igårkväll när jag skulle iväg på fotbollsgalan åkte plattången fram. Resultatet blev riktigt bra faktiskt. Såhär ett dygn senare börjar väl lockarna komma tillbaka, men det är ändå väldigt rakt om man jämför med hur det annars ser ut. Trodde att  håret skulle locka till sig igen under natten men när jag vaknade imorse var det lika rakt som när jag gått och lagt mej. Plattången, en mycket bra uppfinning.

Idag har jag vart riktigt jäkla seg. Det tog flera timmar att städa mitt rum och då dammade jag ändå jätte slarvigt. Det var inte så att det var mycket att städa eller så nej, utan det var bara så att jag var så väldigt tröögg..

Imorrn är det fars dag. Då ska jag äta tårta och försöka vara snäll mot min pappa...

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback