Hänt sen senast??

Ja nu vart det ett tag sen jag skrev senast. Sitter nu i bibblan och vill bara att tiden ska gå lite fortare, och helst hoppa över 16.00 och istället gå till 17.00 med en gång. Då börjar min kör nämligen. Tills dess har jag absolut inget att göra..
huu va mörkt de är ute...Jag kommer inte våga gå ner till musikskolan alldeles själv..

Hänt sen senast då?
i helgen var jag med Elin och Matilda. Vi åt oreganokyckling fast med vegetariska fileér istället. Vi var ute och gick i mörkret vid halv tio tiden upp till kyrkan och strosade runt lite inne bland gravarna. Vi hade hoppats på lite övernaturliga grejer, men allt var så tyst och stilla. Inte ett skit hände. Fint var det iaf med alla gravlyktor nu såhär en vecka efter allhelgona. Sen såg vi ÄNTLIGEN stolthet och fördom som vi pratat om så himla länge. Till filmen åt vi glassen Ben&Jerrys som var grymt god!
i söndags var det kör och fotboll mestadels.

Igår var vi på musikkväll med kören. det var faktiskt ganska skoj :-) och bra gick det också.

Nej nu stänger dom snart bibblan så jag får väl gå..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback