Det är över nuuu!!

Jaaa, jag överlevde!!
Kommer precis ifrån svenska lektionen. Jag har hållit mitt tal, eller muntliga presentation.
Igårkväll när jag höll det för mamma gick det skitdåligt, och jag trodde allvarligt att jag skulle tuppa av om jag skulle tvingas stå där framför klasskompisarna och prata. Men imorse när jag kom till skolan så var vi endast tre stycken att hålla tal (vi är indelade i 3 grupper) och vi var lika nervösa allihopa, då lättade det lite faktiskt.
 Vi blev aldrig fler än tre, eller jo, en till dök upp men hon var inte klar.
Jag fick hålla presentationen sist, vilket kändes som en lättnad. Ja det gick ganska bra till skillnad mot vad det gjorde igårkväll. Så nu är jag av med det muntliga i svenska B.

Fast helt fri är jag inte än. Jag har religionsinlämning i eftermiddag på ett arbete jag inte ens börjat skriva på.
Så det är nog dags att börja på det. Skillnad och likheter mellan en gudstjänst inom katolska kyrkan och en gudstjänst inom pingstkyrkan.kul.inte.

Ikväll är det fotbollsgala. Insåg igårkväll att "vårdad klädsel" inte innebär tröja och jeans, utan snarare fin klänning. Uhh, ska jag verkligen gå??

nu ska jag dissa katolska kyrkan och hissa pingstkyrkan.
ha de bra!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback