Björnen sover

Jaha, så sitter man här igen.
Det är onsdagkväll, jag har just ätit potatis och köttfärslimpa framför ännu ett avsnitt av Ugly Betty. Vet inte varför jag ser på den serien. Tror det är för hennes tandställning, den fångar ens blick..

Idag har vi ( jag, elin och wenke) tagit ett stort steg framåt i vårt projektarbete. Vi har nämligen träffat en riktig tvärflöjtslärare. Carina heter hon, och är jättesnäll och trevlig. Vi spelade litegranna ikväll efter kören, och det var riktigt roligt :) Hon lärde oss bl.a en ny version av björnen sover som var jättekul o spela. Dessvärre har jag glömt hur den gick så jag fick inte nöjet att fortsätta spela den här hemma :(
Men nu jädrar ska jag bli flitig med mitt flöjtspelande. Ska det bli något av detta projekt är det dags att det sker förbättringar nu faktiskt! och det kommer endast uppnås genom practiceee..

Fick skjuts hem av wenke sen.
Hon har ju nämligen tagit körkort idag!!!
Halleluja va kul! :-D

Nu ska jag skriva klart mitt svenska-tal, eller muntlig presentation som det så fint heter. Kom på värsta bra slutklämmen imorse när jag åt frukost. Är så stolt över mej själv  :D 
Så om resten av presentationen går skitdåligt på fredag, så hade jag ett bra avslut iallafall!

Ha de bra nu kära vänner.

puspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja avslutet var skitbra! :) Jag tycker faktiskt hela ditt tal var bra. :)

Jag tyckte det var riktigt kul idag på flöjtlektionen, känns lite bättre nu, och wenke kör som en, jag vet inte vad, hon är proffs på det vilket fall! ;P

2007-11-06 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback