Tråk-dag

Nu hade jag kunnat vara vid busstationen och snart påväg hem. Istället sitter jag i tråk-skolan och väntar på  att kl ska bli 3 så jag kan pallra  mig bort till aulan. I aulan ska  jag sen ha tråkigt fram  till halv sex, då är eländet slut och jag kan få åka hem. Idag är det nämligen premiär för den där pjäsen vi gjort på sceniskgestaltning. Pjäsen där jag från början hade en delad huvudroll men sen drog mig ur och numera är ljustekniker. Trots att jag tycker detta är sjukt o-roligt så är jag glad att jag lyckades dra mig ur. Snacka om att jag varit nervös nu annars, och förmodligen avsvimmad redan nu!! 

Idag har vi haft konsert med ensemblerna, då kulturveckan här på skolan just börjat. Min ensemble spelade två låtar. Den första var "summer in the city", den gick väl hyfsat. Sen var det "daytripper", och jag fullkomligt hatar den låten! iaf o sjunga den, men resten av ensemblen älskar den.. Vi gjorde väl inget speciellt felspelande så gruppen i helhet tycker jag var bra, men usch, jag stör mig på mig själv.. Ja jag vet att det låter knäppt men det är så. Jag tycker jag låter konstigt när jag sjunger, får sån konstig röst som blir ett stort störningsmoment för mig! 


Oj nu spelar visstVivetvardubor, så jag får väl gå o lyssna på dom :-)

ha de gott allesammans! 

Pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: Elin

SLuta!! Det lät jättefint! Lycka till ikväll med pjäsen.
Puss

2007-05-30 @ 15:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback