Trååååk

Här sitter jag nu i skolan. Klockan är 8.30, min första lektion för dagen börjar 9.30.. Suck*.. Tänk om man var så rik så man kunde anlita en privatchaufför som kunde köra mig till skolan precis när jag ville. Då hade jag sluppit ta bussen in till klockan 8 varje dag, vare sig jag börjar 8 eller 10..
Fast idag åkte jag med mamma, eller rätare sagt hon åkte med mig för jag övningskörde.. Börjar kännas lite säkrare nu faktiskt, mamma håller inte i sig lika hårt i bilen längre som hon gjorde tidigare när jag körde ;-P 

Idag har jag gehörs-prov. Jag har pluggat ca 10 minuter.. Jag har en känsla av att det kommer gå åt helvete. Fast vad vet jag, Matilda och jag kom igår fram till att jag inte är synsk iaf, så vem vet, jag kanske får MVG..
Hahah skulle inte tro det va! 

åhhh va ja längtar efter sommarlov! Är så trött på skolan just nu!!!!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback