snark

När jag kom hem från avslutningsmiddagen med kören vid 10 ikväll tänkte jag att: nu ska jag gå och lägga mig med en gång, så mycket som jag längtat efter det! Istället för att göra som jag tänkt sätter jag mig framför TV:n och börjar se på Grey's Anatomy som syster min spelat in, och jag har fortfarande inte kommit i säng. Trots att jag är supertrött så lyckas jag inte ta mig upp för trappan in i mitt rum och ner i sängen.. hmm konstigt det där.. Men imorrn ska jag sova lääänge iaf.

Bye The Way, Grey's Anatomy är världens bästa tv-program! Sitter som uppslukad av tv:n när det går.

Grey's anatomy


Avslutningsmiddagen med kören blev lyckad föresten. Vi var på Nunnan och åt grekisk buffé. Är väl inte så jätte förtjust i grekisk mat men det gick ner iaf :-) hade så trevligt så med kusinen och övriga körmedlemmar. Nu är det uppehåll från kören några månader, får se om jag fortsätter i höst. Det är mycket på schemat nu för tiden och det skulle va skönt att få ta det lugnt emellanåt, vilket försvåras när jag har kören utöver skolan och fotbollen. Men det är kul så egentligen vill jag faktiskt inte sluta, men vi får se..

Nu ska jag iallafall ta o masa mig upp till sängen och få mig en välförtjänt sömn, och tack vare att det är krille-ballong får man en extra dag ledigt. thank you!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback