Lördagnatt/Söndagmorgon

Hej hopp!

Idag (eller egentligen igår eftersom klockan är över 00.00) har jag varit o plockat skräp.. I nästan 4 timmar. Vi skulle tjäna in lite pengar till Dalhem IF och det gjorde vi genom att plocka skräp bakom tippen i Dalhem. riktig skitgöra var det! Jag ska ALDRIG nånsin mera slänga skräp på marken.. Usch säger jag bara..

Så har jag även varit sjungit med kören på vår vårkonsert.. Det gick bra, men det är lite tråkigt att det aldrig kommer någon publik nästan och att dom som kommer sällan är under 60år.. Imorrn är det dags igen iaf.. Har ni inget annat för er kan ni väl komma och titta/lyssna.. 19.00 Fole Kyrka

Föresten, Jag kom undan vår intensivhelg med scenisk gestaltning! Skulle egentligen ha det lördag och söndag. Jag kunde inte idag eftersom jag skulle på fotboll och så var det vårkonserten.. Så imorrn skulle jag komma.. Men nu är det visst inställt imorrn av någon anledning, så jag kom lindrigt undan och får en väldigt lugn söndag. Skönt*

Nej nu måste jag verkligen sova.. Hu tiden bara rinner iväg när man har kul.. Wenke har nämligen varit här ikväll. Hon ringde vid 8-tiden och ville att jag skulle rädda henne från en middagsbjudning hemma hos henne, och snäll som jag är (hehe) så fick hon komma hit istället :-) så vi har bakat lite muffins och sett filmen Offside, haha den var askul! :-D

image20

ha de gott- Igelkott

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: wenke

Tack Bello!!! eller (baby bell) för igår kväll!! de va toppen skoj!!* du rädda mej verkligen*
Imorn ska vi vinna.. Dalhem vann oxå =) Puss

2007-05-06 @ 23:39:51
Postat av: Emmapemma

älskar den filmen, ja har den fast den har vart utlånad nu i över en månad =( den e askul! =)

2007-05-07 @ 15:55:51
Postat av: Jag

ja visst är den bra!!! hmm vem är det som lånat den o inte lämnar tillbaks den!!?

2007-05-08 @ 19:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback