Ljudtekniker Nr.1

Idag har jag varit jätte modig (tycker jag själv iaf). Jag har länge gått och grämat mig över den där pjäsen som jag ska spela i på kulturveckan, med Scenisk gestaltning (vilket ni som följer min blogg vet om).
 Iallfall så tog jag mod till mig idag på SG-lektionen och drog med mig Matilda som inte heller vill va med, och så sa vi som det var. Jag sa bara att jag inte ville ha huvudrollen, eller helst inte ville spela överhuvudtaget. Jag väntade mig då att få en liten utskällning kanske, eftersom vi kommer och säger detta när det bara är 2 lektioner kvar, men hon bara nickade och sa att det var tråkigt men att hon absolut inte tvingar nån att stå på scenen. Sen fick vi uppdraget att bli ljudtekniker. Så jag är numera ljudtekniker :-D
Ljudtekniker... hmm de låter riktigt coolt och proffsigt ju! Det blir superbra tror jag :-)

Är så glad att jag slapp undan att spela den där pjäsen. För det första kan jag ju absolut inte spela teater har jag kommit fram till redan för ett antal månader sedan, och då vill jag ju absolut inte visa upp mina dåliga skådespelartalanger. För det andra känner jag mig så totalt utmobbad i denna grupp, alla verkar tycka jag är en idiot, sopa, amatör. För det tredje stör jag mig på att dom flesta i gruppen verkar se sig själva som proffs och alla andra i gruppen som sopor, de försöker att inte visa det men vissa har misslyckats kan man väl säga..

Jag känner att något mycket tungt har lämnat mig nu. Den sista månaden har verkligen varit jobbig. Har gått o grubblat såå mycket på den här pjäsen + att jag hade det där historiaarbetet att göra. Men jag har ni klarat ut båda, och ska väl nu slippa de där mardrömmarna jag haft den senaste tiden :-)


 
Här är min cooling till katt som jag bara blev tvungen att lägga in en bild på!


 
Och här är Bromza när han inte orkar vara cool.. Men han är alltid min älsklingskisse, vare sig han är cool eller inte <3


Pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad var det jag sa, det ordna sii!! :D
Bromsa är gotlands coolaste katt! Pusss

2007-05-14 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback