Ikväll smäller det!

Har haft en riktigt lugn och trevlig lördag. Kört lite bil, och idag gick det alldeles fantastiskt bra faktiskt :-D
Har även städat rummet, vilket jag tycker var väldigt bra gjort av mej.

Ikväll är det Eurovision song contest 2007, och The Ark:s tur att visa vad dom går för! Har absolut ingen koll på vad de har för motstånd. Har endast sett en liiten snutt av Ukrainas bidrag, och är alla andra bidrag som deras så ska väl The ark kunna vinna ganska lätt, om det finns nån rättvisa här i världen.

Imorrn är det en viktig match för Gothem. Vi möter P18 B hemma, och dem ska vi väl kunna klå hoppas jag!
17.00, Suderängen i Gothem är det som gäller. Kom och kolla för allt i världen!


image23   


Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

fy fan vad eurovision sööööög igår då!!! fy fan vad förbannad jag blev på at Sverige fik så få poäng, dom va ju bäst, alla andra va ju helkassa! usch o fy, blir uppretad bara jag tänker på det =P krams*

2007-05-13 @ 13:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback