Fröken Duktig

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt. Jag har börjat plugga till spanskaprovet, jag har snart "lyssnat ut" ljudboken, jag har tvättat två maskiner tvätt, dessutom har jag bättrat lite på brännan ute i det fantastiska sommarvädret. Är så stolt över att jag lyckats göra allt detta idag! :-D

Och igår hann jag faktiskt göra allt jag skulle, trots att det tog ett bra tag att komma igång.. very proud!

Var och såg dalhem matchen igår också. För alla som undrar så vann dom mot Haninge med 9-1 (5-0). Dom var riktigt duktiga tycker jag, och många fina mål :-)
Imorrn är det vår tur. När-Gothem 19.00 i När nånstans..Självklart hoppas vi på en ny vinst, och det ska väl inte va helt omöjligt, bara vi går in med rätt inställning från allra första början.

Ha de gott!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback