Fri!

Har precis gjort det förhoppningsvis det sista provet för denna termin. Provet var i spanska och jag har nog aldrig blivit klar med ett spanskaprov så snabbt som idag, och det  var inte för att det gick ¨dåligt som jag gick så snabbt utan det var bara så att det gick snabbt att göra. Kändes helt okej trots att jag inte pluggat så överdrivet mycket dirket, men man ska inte ta ut något i förskott vi får se vad det blir.. 

Så var det match igår också, mot När. Matchen var väldigt upp och ner från vår sida. Ena stunden är vi så bra och spelar runt bollen och När har inte en chans, i andra stunden börjar vi stressa och tjongar iväg bollen så fort vi får den och slår mesiga fjutt passningar till varann som Närkarna snabbt får tag i, dessutom hade När ett jäkla tempo! aaahh ja höll på att bli galen på dom. En stor hög "mini-domare" var dom allihopa. Så fort vår forward fick bollen på deras planhalva skrek dom offside, och så fort vi nudda dom så skrek dom att det skulle bli frispark. Tyvärr hade vi en väldigt lättpåverkad och tönt till domare som blåste så fort Närkarna öppnade munnen, så Helena (vår forward) blev avblåst för offside flera  ggr och många av dem var absolut inte offside, därmed försvann många av våra målchanser. Vi vann tillslut med 4-2 (2-0) iallafall, och jag tycker vi är så bra som lyckas hålla uppe laget trots att vi har våra nergångar under matchen, och att vi kämpar ända in i 90:e minuten och därmed får ännu en härlig tre poängare :-D
 
Min egen insats däremot var inget vidare igår. Hade bara  sovit 3 timmar natten innan + nästan en timme på eftermiddagen, så jag var riktigt seg i både ben och huvud.
Vet inte vad det är med mig riktigt just nu. Är bara så otroligt trött och orkeslös, men lyckas ändå aldrig somna på kvällarna. Ligger vaken i minst en timme innan jag somnar, och i måndags var de ju extremt.
Men måste hålla ut ett tag till, har en klassresa att genomföra och en kulturvecka att överleva, sen tar jag lov.

Okej tro nu inte att det här är värsta allvarligt. Jag är bara lite överstressad men det går över. Så oroa er inte för mej ;P

Nu ska jag ut  till min mamma som står o väntar på säveparkeringen, sen ska vi o köpa frukost till imorrn, För imorrn drar jag och klass Sp2f till Storstaden!!!!

See you later!

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis Bello!
Imorgon åker vi, börjar faktiskt få lite resfeber.
Puss

2007-05-22 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback