Fredag 18/5-2007

Så var det fredag då.
Har varit och tränat ikväll, kändes riktigt bra. Det är så kul o träna när det bara är gothem-gänget. Det blir lätt lite ofokuserat men ikväll tyckte jag att de gick riktigt bra :-)
På måndag är det match mot När, dom ska vi slå!
Imorrn är det dags för Dalhems andra hemmamatch, motståndet står Haninge DFF för. Dem ska Dalhem slå!

Vad har jag annars gjort dessa två extra lediga dagar?
Jo jag har haft Elin på besök här. Hon kom igår vid 4-tiden. Vi har spelat badminton (haha guu va bra vi var på de då!), vi har gått en promenad på 6 km, vi har spelat kort, vi har ätit grillat, vi har spelat kubb mot mina systrar, 3 ggr närmare bestämt och vi vann 2 ggr, den tredje gången fick vi ge oss för att systrarna vägrade sluta spela förrän de vunnit en gång. Sen har vi sett Zuper Zebran och ätit gammal chips. Idag har vi spelat kubb igen, så har vi spelat fotboll med mina två 8-åriga kusiner, vi har lekt lekar med dem också och så har vi fikat inne hos min mormor och morfar. Vi har hunnit massor, och vi har varit såå sportiga och duktiga, och vi har haft jätte kul tycker jag :-) Tack Elin!! det blev två riktigt roliga lov-dagar :-)

Nu ska jag sätta mig o se Gustaf  2 med familjen...

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback