sportisen och rullgardinen

hallojsan!

Ikväll har jag varit jätte duktig! Jag cyklade till Dalhem IP och sen hem igen. Det blir sammanlagt ca 3 mil :-D min syster spelade nämligen träningsmatch i dalhem ikväll o de ville jag se, men jag ville också cykla o få lite extra träning eftersom jag inte kan komma på fotbollsträningen på fredag. Då kom jag på den smarta idén att cykla till syrrans match och på så sätt fick jag både cykla och se matchen. Fiffigt värre :-D

Idag på självaste nationaldagen fick jag ÄNTLIGEN sätta upp min supper braiga rullgardin. Eller rättare sagt så sätter mamma upp den just nu. Jag har haft den ståendes i mitt rum i snart ett halvår, och som alla vet så gör inte en stående rullgardin så mycket nytta.
Den är värsta bra med sådär tjockt tyg så det kommer inte igenom nåt ljus från fönstret, alltså en mörkläggningsgardin, det är bara det att den vart lite för lång så den måste kapas innan den kan sättas upp i mitt fönster och det har inte blivit gjort förrän ikväll..
Så nu kan jag äntligen ta bort min skitdåliga rullgardin som släpper in allt ljus den bara kan hitta, och istället få sova gott trots att klockan är 11 på förmiddagen och solen skiner för fullt ute.. Yeeeahh* 

Imorrn är man då ledig igen. Har inga lektioner så jag ska bara ligga hemma o slappa.. really nice*

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback