Montag

Så var det måndag igen då. Om två veckor har vi sommarlov vid den här tiden, härligt!

Tog sovmorgon idag för ja trodde att vi inte hade nån scenisk gestaltning, men upps* de hade vi visst :S men dom hade visst bara snackat och ätit isglass så förutom att jag missade glassen så gjorde det inget, och jag sms:ade ju faktiskt sofia igår o frågade om vi skulle ha nån lektion idag, men hon svarade aldrig så...

Kom nyss hem från träningen. En träning som skulle vara återhämtnings-träning = en lugn träning med några enkla och absolut INTE några ansträngande övningar. Denna träning blev mot slutet en förbannat jobbig träning med MYCKET ansträngande övningar.. AHH!

Nej hu va trist jag skriver. Har inget att kul att berätta om nu för tiden. Det händer aldrig nåt skoj i mitt liv, eller fotbollen är ju förstås kul men inte så kul att läsa om direkt..
Nej jag ska ut och söka mig ett nytt mer spännande liv.
Nu på en gång! :-D ...eller... imorrn... kanske!?

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback