Gurk-skräp!

Hejsan!

Igår blev det ett väldigt låångt inlägg, så idag ska jag fatta mig kort.

Har varit hela förmiddagen och sopat upp gurk-skräp i växthuset i slite..
As jobbigt och asigt varmt, 37 grader (!)
Dalhems herrlag var för ett tag sen och plockade gurkor där, vi damer i klubben fick det ärofyllda uppdraget att sopa upp efter dom.. Härligt härligt... Eller inte!
- Äh de tar nog bare två timmar om vi är månge, sa Björn... Bullshit säger jag!
Det tog oss 4 timmar att bli klara med det där jävla växthuset, men pengar fick vi för det iaf så nåt kul fotbollsäventyr kanske väntar oss i höst ;-D

Nu ska jag sätta mig ute i solen och läsa :-) eller skuggan blir det nog förmodligen. Har fortfarande lite soleld i nacken efter student-dagen i fredags..

Imorrn är det match som gäller: Gothem - Hansa/ hoburg, 19.00 suderängen i Gothem. Kom och kolla för faaan!

puss o kram- skumbanan


Kommentarer
Postat av: elin

Jag kommer till matchen och ska skrika på er som fan!! ;)

2007-06-10 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback