Fotboll, fotboll

Har nyss kommit hem från dalhem. Vi vann mot Segeltorp IF med 5-0 :-) jag spelade inget, satt på bänken o hade de trevligt med övriga bänkvärmare, men de va skoj ändå trots att jag inte fick spela nåt :-)

Snart väntar mera fotboll. Sveriges herrar spelar EM-kval match mot Danmark ikväll. Var först skitirriterad över att jag skulle missa ännu en kval-match eftersom den gick på den nya kanal9 som vi inte har på vår skrutt-tv, men så igårkväll när vi satt o zappade på tv:n dök helt plötsligt den kanalen upp! Så nu kan jag få se matchen :-D yeeeaahh*

Imorrn är det också fotboll. Vi Gothem möter IFK på bortaplan. DÅ ska jag nog få spela iaf ;-P blev riktigt taggad och laddad idag av att sitta där på bänken o se de andra kämpa så jag hoppas jag och resten av vårt lag kan prestera riktigt bra imorrn. IFK ligger just nu tvåa efter oss, så man kan säga att de är en tidig seriefinal och chansen att visa vem som verkligen är det bästa div.4 laget! Kl 13.00 i västerhejde imorrn alltså..

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback