Dom vann!!!!!

 Totte och Zillah Talang 2007

Har precis sett slutresultatet i Talang 2007. Talang 2007 handlar om att få fram en talang (ganska självklart kanske), det har hållit på nu nån månad. De som anser sig ha en speciell talang har kunnat anmäla sig och har man vart tillräckligt bra har man då fått va me. Sen har det då varit en jury bestående av Tobbe trollkarl, Hanna Hedlund och Bert Karlsson, som röstat på vilka som ska va kvar till nästa omgång och vilka som ska åka ur och så har det hållit på så fram till nu i finalen då det blev tittarnas tur att rösta fram vinnaren. Vinnaren får 1 miljon kr.  Har inte följt programmet alls, men jag har kollat lite kort nån gång när mina systrar suttit o tittat och då har jag sett Zillah och Totte. Så ikväll vart de då final av det där programmet och Totte och Zillah vann!! Jippie! :-D dom är grymma!

 
http://www.youtube.com/watch?v=WqpBwSicnfo
Här är numret de hade i  första omgången de var med.

http://www.youtube.com/watch?v=nJ_nljao8yM
Här är numret de uppträdde med i semifinalen av Talang 2007

Finalnumret går inte att få tag på ännu tror jag, men lägger in de så fort jag hittat det!

Var bara det jag ville säga..
puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: wenke

de va härliga, men jag tycker om skånske elias.. han e hel skön asså*
* helt kär i han asså*
puss

2007-06-02 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback