Bajs också!

Saaaatans skit!!
Kollade nyss upp hur mycket pengar jag har på mitt konto.
JAG ÄR SNART PANK!

Har 600 spänn kvar. Låter ju inte som jätte lite, men jag lär inte få så mycket pengar nu den närmaste tiden. 
O jag som hade tänkt köpa några filmer på cdon.. Det kan jag ju fetglömma nu..suck*
Inget sommarjobb har jag så 600 spänn är vad jag ska leva på i sommar..
Fast förhoppningsvis kan jag få mitt studiebidrag för juni, om jag nu inte haft för mycket frånvaro :S

Ahhh ja hatar pengar!
Pengar är skit!

Och nu måste jag gå o städa vårt bajsiga hus.. Det ser för jävligt ut överallt, och eftersom jag är den enda i detta bajshus som inte har nåt jobb så är det jag som får städa.
Jag har ju så mycket tid över för det tycker övriga familjen.. Bläää på dom!

Den här dan' sugaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback