Vi kommer att dö!

Hallojsan!

Känner mig så fräsch!
Har orienterat me laget på p18 ikväll. Blev riktigt nervös först när jag insåg att det var orientering som var kvällens träning (har aldrig orienterat förut, men vet med mig att jag är usel på kartor, kompaser, att hitta, tappar bort mig i innerstaden liksom) men jag drog tag i Emelie snabbt, eftersom jag vet att hon orienterat förut.
 Och det gick ju riktigt bra faktiskt :-D
Insåg att Emelie har betydligt bättre kondis än jag har iaf!
Shit va trött jag blev! hon höll skithögt tempo vilket slöa jag knappt orkade me. Men hon peppade på mig ordentligt så jag orkade myyycket mer än jag annars skulle gjort!
Vet inte hur långt vi sprang, men de måste ha vart en 5km iaf...

Imorrn är det träning igen. Fotbollskondition är det som står på schemat då. Kör sex tuffa träningspass nu kommande vecka. Sen är det återigen 11 dagars vila innan vi drar igång igen inför höstsäsongens matcher. Härligt!

Va händer annars imorrn då?
Ingen aning faktiskt. Ska väl slappa som vanligt. Hoppas på ordentligt me sol o värme så man kan få åka till stranden o sola o bada!
har ännu inte badat i havet en enda gång detta år!

Upptäckte en ny låt ikväll.. Emelie spelade den i bilen påväg hem från träningen. Artistten/gruppen (?) heter SÄKERT. har inte hört låten så mycket än, men jag gillar den :-D

SÄKERT- Vi kommer att dö samtidigt

Dansade bredvid dig
Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej
Du är rätt ung
Jag är äldre än du
Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll

Vi kommer att dö samtidigt, du och jag

Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö, dö

En hund jag kände dog för en vecka sen
Och några dagar senare dog hans hundkamrat
Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän
Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli

Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö, dö

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står bredvid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
Åh kom inte närmre, åh snälla kom inte närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre... 

Vi dansade i samma takt
Likadana hjärnor som redan tänkt på allt innan någonting hänt
Gjort om allt till ironi för något som känslor men slippa
vara smart ikväll.

Vi kommer att dö....

Ha de gött!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: elin

Ohh herregud vilket kämpande. Jävligt bra gjort du!! :)

2007-07-02 @ 00:24:18
Postat av: elin

Du förresten den där låten har jag hört tusen ggr. jag sa till dej idag att jag inte visste, men jag vet..hehe! :)

2007-07-02 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback