Snilleblixt

Jag har precis kommit fram till en sak:
Jag och Matilda är usla på att organisera.
Att det alltid ska va Elin som måste styra upp allt.
Vi försöker planera morgon-dagen, då ja, elin och wenke har tänkt fira matildas födelsedag.
Hon fyllde visserligen år i Maj, men jag lever efter: Bättre sent än aldrig.
Måste vart en mycket smart person som kom på det mottot!
Jaja, iaf så gjorde jag och Matilda några tappra försök att komma fram till vart vi skulle va imorrn o vad vi skulle göra, men de enda vi kom fram till var att vi skulle träffas på msn kl 9 ikväll för o komma fram till nåt då, eller rättare sagt att elin skulle bestämma åt oss :-D

Nej måste tillbaka till mina kära vänner på msn nu...

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vad gullig du e! det låter nästan som att jag styr och ställer med er. :P men visst blev dagarna lyckade?! :) tycker jag iaf!
hoppas vi ses snart igen, för jag åker på onsdag, när jag kommer hem börjar jag jobba intensivt i tre veckor.
vi hörs vilket fall!
Puss och kram!

2007-07-04 @ 22:37:59
Postat av: Mattón

Haha, det är så sant! Hm, det lät inte överdrivet bra nu när man ser det skrivet...;D Go, Elin!

2007-07-05 @ 16:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback