Måndagkväll 30/7-2007

Det blev vinst ikväll.
11-0 vann vi med mot VSB :-D
Inte 15-0 som förra matchen mot dom, men tillräckligt ändå :-)
Jag spelade första halvlek bara. Blev utbytt inför andra halvlek eftersom jag spelade hela matchen igår. Passade mej alldeles utmärkt :-)

Kör-lektionen gick bra idag :-) Fick köra inne i ett villaområde först och sen var det att träna på back-starter i gute-backen som gällde.
På onsdag är nästa lektion, sen får vi se hur det blir i fortsättningen.

Nu saknar Elin, Wenke och Matilda :-( Jag vill leka me er nu faktiskt! Förut umgicks vi jämt i skolan, nu på lovet har vi endast vart allihopa 1 gång..
Hoppas vi kan hitta på nåt snart!

Puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: wenke

Grattis till vinsten!! vem gjorde målen!?? va spela ni för nått igår? puss

2007-07-30 @ 22:33:28
Postat av: Jag

Thank you Wenke! ehh.. vem gjorde målen.. Jag vet att Elena och Jossan gjorde några var.. Vero gjorde nåt mål, susanne gjorde nåt mål..
Jag var med o spela med div. 3 som hade träningsmatch mot KIK/FG (läs i förra inlägget)Pusspuss

2007-07-31 @ 12:01:13
Postat av: Jag igen

Fel av mej, de var Hilda som gjorde ett mål, inte Vero :P

2007-07-31 @ 12:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback