Kristina-dagen

Idag har jag namnsdag :-)

Imorse drömde jag att jag och min familj blev kidnappade.
Vi fick bo i mormor och morfars husvagn och kidnapparna var jättesnälla och lät oss göra vad vi ville bara vi höll oss i husvagnen.
Vi var på nån camping tror jag, och när vi sen skulle föras iväg nånannanstans hade mina föräldrar kommit på en jättesmart plan för hur vi skulle kunna smita. Men dom ville inte berätta planen för mej ifall nån av kidnapparna skulle höra vad vi sa.
Jag fick aldrig reda på vad planen var och om vi lyckades smita, för då vaknade jag....
Det är så typiskt! jag vaknar nästan jämt precis när man ska få reda på nåt jätteviktigt i drömmen..

Idag ska jag baka rimbo-bullar. Det är gott!

Idag är det mindre än en vecka kvar till serie-start igen.
På måndag spelar vi mot VSB.
Då har jag även min första kör-lektion. Börjar faktiskt bli lite nervös :-S


pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis på namnsdagen tjejen!! :D Min mamma heter också Kristina. :P Det kommer gå bra på körlektionen, och VSB, får ni inte vinna mot, för de e typ väskindelag..;P

2007-07-24 @ 19:09:05
Postat av: Jag

Tackar så mycket :-D Aha, de har du nog sagt nån gång tror jag ;-D ja vi får väl se va de blir av den där körlektionen...
Hehe nja vi har tänkt att vi ska vinna den matchen faktiskt ;P förra gången vann vi me 15-0 hahahah

2007-07-25 @ 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback