Ja ä inte bitter..

Har precis sett en jättebra film med John Travolta i huvudrollen. "Fenomenet" heter den :-)
Tänk om man var så smart som han var va! Hade jag inte haft nåt emot.
Okej nu fattar ingen av de ca 3 läsarna av denna blogg, men se filmen så fattar ni..
Fenomenet heter den alltså, amerikanskt drama..

Nu får jag visst inte skriva mer av min syster som vill sova. Ahh jag vill ha en egen dator, en bärbar.
Denna dator är precis utanför syrrans rum och den låter ungefär lika mycket som grannens hö-fläkt.
För alla som inte bor på landet och vet hur en höfläkt låter så kan jag förklara en höfläkt som så att den låter  jävligt högt och surrande!
Bättre än så kan jag faktiskt inte förklara den...

jaja får väl skriva mer imorrn eller nån annan stund. Har inte särskilt mycket för mej nuförtiden. Skittråkigt liv har jag rent ut sagt!
Men fick en trevlig kväll hos Wenke i onsdags iaf :-)
Hon och hennes systrar hade grillfest och wenke bjöd in mej, emma och elin.
Hade en riktig mysig kväll. Lite kallt var det väl kanske, men riktigt trevligt och kul att få snacka av sej lite me vännerna. Sen sov Elin över hos mej :-) fast hon åkte hem ganska tidigt på torsdagen för hon skulle jobba.Längesen jag överhuvudtaget pratade med nå annan än familj eller släkt ( jag vet, det är sorgligt. Jag har inget liv). Alla jobbar och står i, medan jag går här hemma i gamla slitna kläder och städar runt som nån  jäkla hemmafru. Det enda som saknas nu är några snorungar till barn och en sur gubbe till make som ropar: tjena stumpan! när han kommer hem från jobbet, och som sen går o sätter sej i fåtöljen framför tv:n me en öl (som jag fått hämta åt honom) i handen , och som sen sitter där på sitt arsle resten av kvällen o låter mej sköta ungar och hus... Nej fy fan!
Men ja ä' inte bitter...

Nej daska upp dej nu Isabelle. Inte sitta här o sura inte. Gå o lägg dej istället!
okej!

Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: elin

men usch så hemskt om du ser ett förhållande på det viset om 15 år :S inte så, nääe!!

2007-07-22 @ 21:25:26
Postat av: Jag

Du kan ta de lugnt Elin, så hemskt är de inte, hehe... Ja vart bara lite irriterad. Men du kan ta de lugnt, Jag ser ljust på framtiden ;D

2007-07-23 @ 12:12:00
Postat av: elin

hahaha!

2007-07-23 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback