Döööött

Jag har tröökigt!

Varför är det så dåligt väder för!?!?!?
Man blir på dåligt humör ju..
Katten (Amanda i mitt fotbollslag) hade hört på radion igår att dåligt väder ger:
-humörsvägningar
-irritation bland familjemedlemmar
-yrsel
-illamående.
Kan nog stämma.

Nej, va ska man hitta på en dag som denna?
Funderade ett tag på att baka nånting, men jag har bakat så mycket den senaste tiden.
Jag tror inte ens vi har ingredienser hemma till bakning...

Jaja får försöka tänka positivt.
Det har slutat regna iallafall...

image40
Såhär vill jag ha det NU.
Varmt, sol, strand, hav.


(bilden är från familjens turkiet-resa förra året)

baj baj


Kommentarer
Postat av: elin

det ser jäkligt skönt ut det där!! vi får hålla tummarna på bättre väder! ska bli fint imorgon hörde jag, rättan tid om man säger så när jag ska resa hela dan. kanske finns ballkong på tåg? hmm..?
schysst att få säga hejdå till dej idag en kortis, vi ses nästa vecka hoppas jag.
puss och kram!

2007-07-10 @ 17:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback