Vart tog Andreas "sune" Hoffer vägen??

För nån dag sen satt jag och såg några inspelade avsnitt av sunes-jul.
Jag älskar sune! både böcker och filmerna.Dom som spelar Håkan och Sune är så otroligt bra och roliga, och jag imponeras av vilka duktiga barnskådisar dom är. Så började jag fundera på vad dom gör nu. Det är ju trots allt 16 år sedan "sunes jul" spelades in..
Gabriel Odenhammar spelar Håkan och honom har man kunnat se i svenssonsvensson nu under hösten, så honom har man ju koll på.
Den viktiga frågan blev istället: Vart har Sune tagit vägen? 
Jag fick först ta reda på skådespelarens namn. Andreas Hoffer heter han. 
Nu har jag suttit och googlat på nätet men inte funnit särskilt mycket. Fick dock fram att han pluggat i Lund, och att han nog inte fortsatt sin skådespelar-karriär överhuvudtaget. Hamnade på någons blogg som ställt sig samma fråga och fått ungefär lika mycket svar som jag. Däremot hade hon också fått en massa kommentarer från olika personer som hade endel intressant att berätta. Bl.a så var det nån som vart på samma fest som "sune" och fått reda på att han absolut inte vill bli påmind om "sune-tiden" för han blev så mobbad för det. Någon annan sa att han såg ut som en riktig brat. En person som också hänvisade till nån speciell sune-sida sa att SVT haft problem det året med julkalendern och sunesjul manuset hade skrivits ihop väldigt snabbt och sen hade man raggat upp en sune på stan bara. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro på av det här..
Det bästa vore nog om Andreas själv kunde ta och kliva ut i rampljuset igen och berätta vart han hållit hus nånstans, så att vi stackars sunefans slipper gå och grubbla så!

 Sune is the best, ingen protest!

 Vart har du tagit vägen??


Här är bloggen föresten: http://dorleen.blogg.se/151206141532_where_did_the_hoff_go.html

Kommentarer
Postat av: Ela

Asså, sånt där är verkligen askul. Man borde kolla upp en massa roligt folk som alla astrid lingren figurer hur de ser ut nu och så. De e verkligen störtkul att kolla upp. Om man då inte har något annat för sig..
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback