Tekniska apparater

fan vad jag hatar datorer och dess jävla teknik. Aldrig funkar skiten!

Hade precis skrivit klart värsta inlägget som handlade om sång, akustik, livstolkningar, vad händer efter döden?, konstiga tränare och allt möjligt. Så ska jag bara publicera inlägget. Då står det SIDAN KAN INTE VISAS. Dra åt helvete!
Allt borta, inget sparat. Ingen idé att ens försöka skriva om inlägget. Det blir inte lika bra andra gången, och då är de lika bra o strunta i de.

Jag får väl ta o plugga lite hälsopedagogik istället. Imorrn är det prov. "hälsopedagogik på samhällsnivå". Ganska intressant egentligen, men inte lika intressant när man vet att det är prov i det dagen efter..

piss o pest, vällinghäst.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en fin kväll, hälsningar BabbelDrottning!

Postat av: Ela

Seriösa Elin brukar lägga in hela sitt inlägg på word och se att allt är rättstavat. Och när man väl publicerar inlägget så finns det alltid kvar på word om det skulle ske ngt fel. ;P

Jag förstår, man blir galen!
Hoppas dufår för dej att skriva om det för det lät intressant.
Jag har pluggat typ, nästan ingenting inför provet, jag har liksom inte inte orka brytt mig. Bello du måste få mig att bli orolig för mina betyg och prov igen. ;P

Puss!

2007-12-03 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback