Snön är slut!

Oj nu är det ett bra tag sen jag skrev senast. Fast det har inte hänt så mycket egentligen. Jag har inget att skriva om nuförtiden. Kan det bero på vädret?? Det gråa, trista, regniga, blöta, tråkiga, tröttsamma, vädret som aldrig vill upphöra och som gör att man inte har lust att lägga nån energi på sitt bloggskrivande. Hade inte haft nåt emot ett ordentligt snöväder nu.
Kan man beställa det av väderguden kanske?
- Hej du store vädergud, skulle man kunna få beställa lite snö, tack?
- Nej tyvärr det är slut för tillfället, men vi har prima regnoväder på lager som du kan få istället.

Jag är knäpp, jag vet.

Sen jag skrev senast har bl.a följande hänt:
- Jag har haft LILLA uppkörningen som gick ganska bra. Nu börjar det dra ihop sig till den RIKTIGA uppkörningen..
- Haft två otroligt sköna sovmorgnar, och inte behövt gått upp förrän nio.
- Åkt bil med Matilda som chaufför. Hon är ju numera "med körkort" ;-P 
- Har spenderat alldeles för många timmar på stan, och ändå inte köpt några julklappar än. Köpte dock för mamma idag.
- Haft Idol-kväll hos elins kompis bror. Det var trevligt :-)
- Vart ute en sväng på stan och gjort en mindre krog-runda.
- Sovit över hos Elin.
- Inte kollat upp lucia-kläderna som jag ska ha imorrn.
- Marie Picasso har vunnit idol 2007. Amanda var min favorit, men vinnar-låten (som för övrigt sög!) passade Marie bättre. Ska nu undvika radion det närmsta halvåret för att slippa höra Idol-låten uttjatas så mycket att jag tillslut kan hela texten utantill. För låten var verkligen inte bra!
Amanda var i vilket fall som helst bäst och kan nog liksom Daniel kommer göra, gå långt ändå. 

Ikväll ska jag bara hänga framför tv:n och äta godis. Mer än det orkar jag faktiskt inte.

Egentligen har jag en till punkt på listan. En rolig sak, men jag väntar nog med att berätta den ifall att det inte blir av. Nu blir ni allt nyfikna ;-P

Förresten, idag fyller Micka 17 år!
GRATTIS GRATTIS om du läser det här :-)

Trevlig helg!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback