Skit också!

Vilken jävla värdelös morgon!
Kommer hit till skolan klockan åtta som vanligt, för att ha ensemble. Ingen är där och den andra ensemblen säger att min lärare ligger hemma i vinterkräksjukan, och därför är min ensemble inställd. Jaha, kul. Ingen från min grupp är där och alla verkar veta att det är inställt. Hur kommer det sej?? jo, de är så att igår klockan 15.34 skickade vår lärare mail om detta, och det verkar som att alla utom jag har läst det..
Så nu sitter jag här, fast i skolan, och har inte lektion förrän 11.15, om vi ens ska ha det. Har nån föreläsning om tinnitus klockan två.
Fy fan va jag hatar såna här dagar. Dessutom mår jag illa och är livrädd för att den där vinterkräksjukan ska drabba mej me. 
Jag vill hem till MIN SÄNG!!
Tänk vilken sovmorgon jag kunde haft..
VÄRDELÖST säger jag bara. värdelöst.

Nej  nu ska jag gå och dra nåt gammalt över mej.

ha de så jävla bra

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback