Love actually

Hej hopp!

nu sitter man här i skolan igen och har håla som vanligt. Snart kan man nog låta en kurs heta "Håla" för den har sån stor plats i vårt schema nu för tiden.
- Vilken är din favoritkurs i skolan?
- Håla A. Den är så bra så jag funderar på att välja håla B till nästa termin.
Jag skulle lätt få MVG i ämnet Håla.

Igårkväll såg jag filmen "Love actually". Jag har sett den en gång förut, och då blev jag käär.
Den är så fin och mysig, bra musik, och bra skådespelare. Handlingen är väl lite töntig ibland och lite väl lätt kanske. T att en liten kille (10år) lyckas smita förbi och springa ifrån en massa vakter o tullar på flygplatsen bara för att få säga till en tjej att han älskar henne. Men det gör inget att handlingen ibland är lite tönt varning på för den har ett fint budskap och är så mysig

"Om du vågar se dig omkring, kommer du att upptäcka att kärleken finns överallt"

image82

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback