Knip-knap

Fasen också. Jag borde gå och lägga mej nu. Jag ska faktiskt upp hyfsat tidigt imorrn.
Nu kom min mamma och pappa hem från nån fest de vart på. Jaha.

Nej men alltså.. Jag hatar att gå och lägga mej. Fast sova är det bästa jag vet, men det är just dom där förberedelserna innan själva sovmomentet. Borsta tänder o allt sånt där..
Jag önskar man bara kunde knäppa med fingrarna och swisch så låg man sov-redo i sängen. Hade inte det varit den ultimata uppfinningen?? Knipp-Knap skulle det heta, med sånt där snyggt amerikanskt uttal.
 
Nu vet jag vad jag ska fundera på innan jag somnar iaf..

Godnatt!

pusspuss

Ps. klockan är över midnatt nu faktiskt, vilket betyder att det är söndag och första advent. Så Glad advent! eller va man nu säger.. D.s


Kommentarer
Postat av: Ela

Näe, jag tror man säger Kul advent! Eller? Lol(inte) ;P

Detsamma vilket fall, träffade två av dina familjemedlemmar i staden idag. Det var skoj!

2007-12-02 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback