OBS. Nej Coop forum heter de ju!

Haj haj!

Nyss hemkommen från staden.
Har haft körlektion nr dos (två, för er som inte förstår spanska)
Det gick bra idag me :-) repeterade backstarterna, prövade på uppfångning i motlut och övade lite backning. 
Fick även domen över hur många lektioner jag kommer behöva. Ca 15 verkade det som, och om jag verkligen fortsätter köra och verkligen går in för det här så sa min lärare att det var fullt möjligt att jag skulle kunna ta körkortet i höst redan.
Började ju ganska, nej väldigt sent med att övningsköra. Inte förrän i påskas började jag. Eller om man vill ha körkortet strax efter sin 18-årsdag som jag vill så var de iaf sent att börja.

så fick jag träffa Elin idag också :-) Vi träffades i stan, gick o handla på OBS, eller Coop Forum som det numera heter.
Jag tyckte OBS var ett mycket bra namn, men någon tyckte inte som jag och bytte till ett tre gånger så långt namn.. Dåligt tycker jag och jag tänker fortsätta säga OBS ändå! Precis som min mormor och många andra äldre säger Domus till OBS/Coop forum och Tempus (?) till Åhlens. Jag och gamlingarna! :-D

Okej åter till mej och Elin. Vi handlade som sagt var på OBS, sen gick vi ner o satte oss i östergravar och åt och pratade i några timmar. Riktigt nice :-)
Tack Elin för att du ville va me mej! :-D

Snart ska jag till Roma och min mammas moster, som fyller år idag.
Grattis Evy! (inte för att jag tror att hon läser min blogg direkt)

Första fotbollsfria dagen idag på 6 dagar! 
Känns välbehövligt....

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill alltid umgås med dej!!! :D Tack själv!

2007-08-02 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback