Näs 2007

Hittade några fina bilder tagna i Näs vid vår stuga när ja o familjen var där slutet av juli.

           
solnedgång kväll nr.1  många rabbisar i näs   kaninhål

  
        stugan                fiskar (svårt o se)    Me and my family  
    

  
    Nere vid den lilla båtbryggan en halv km från stugan


                      
årets helt klart finaste          vackert så man blir tårögd!
solnedgång, o en båt
som hamnade mitt i allt


          
många vindkraftverk  nära från stugan till stranden


Jag vill dit igen... Nästa år ska mina kära vänner få följa me ut dit. Då ska vi ta bilen dit, för då har vi körkort :-D

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

Aaaaa vad fiiint!! Jag säger på en gång, att dit ska jag!! :) Fin bild på alla härliga hallgrens!! :P
Körkort har vi!!

2007-08-24 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback