Fullspäckat schema = botemedel mot skolstarts-depression

Endast 4 1/2 ledig sommarlovs ledig dag återstår nu. Sen börjar HELVETET igen.
Sommarlovet har gått alldeles för fort, vilket jag tror många håller me mej om..
Men jag har nu kommit på den ultimata ideén om hur man bäst undviker fullständig skolstart-depression.
Jag har nu sett till att ha i princip fullspäckat schema fram till tisdag. Är de inte smart så säg! :-D 

Har vart ute hos kusinerna i deras sommarstuga i sandhamn nu i två dagar.
Jättemysigt har de vart o knappt tänkt på skolan en enda gång :-O
O att de skulle vara så skönt att bada näck, de trodde jag då aldrig! varför har jag aldrig prövat de förut för??

Efter sandhamn var de hem, duscha iväg till gutavallen. Där spelade Dalhem DM-final. Dom vann me 6-1 :-) 
Tyvärr skadade sej två av de bästa spelarna o de ser inte ljust ut för en av dom :-/

Idag började dagen väldigt tidigt. Hade klippning kl 9.30 o syrran skulle in o klippa sej innan, kl 9. så 8.50 var vi i staden. 
Efter klippningen som ja tyckte blev helt okej :-), så träffade ja Elin o Matilda o vi fick en riktig shoppar dag :-)
Eller ja o Matilda shoppade kan man väl säga.. Elin köpte Shampoo o strumpor hehe.. O hon som är den enda av oss som jobbat i sommar o därmed har betydligt mer pengar än mej o matilda :-P
Det blev en toppendag iaf, o hade jättetrevligt me brudarna på stan :-D

När ja kom hem från stan var de till o åka på träning i dalhem. Fick där reda på att jag ska åka me dom upp på fastlandet o spela i helgen :-D
Första bortamatchen för mej i div.3 :-)
Så hela lördagen kommer spenderas på fastalandet. Samling 06.20, hemma 19.05 (eller om de va 19.10)
Sen ska ja kanske vidare till Elin på filmkväll :-)

Imorrn ska ja förmodligen träffa min älskade kanin. Han sålde jag till mammas jobbarkompis i vintras, pga tidsbrist. Tidsbrist kan man gott kalla det.. Har blivit inbjuden flera gånger att komma o hälsa på dom o få träffa min kära lilla ninis, men har verkligen aldrig tid!!
MEn imorrn då jäklar..
På kvällen är de träning igen.
O sen ska ja till Micka :-D
Vi ska äta, prata o ha de trevligt. De låter kul tycker jag :-D

På söndag är de gothem match igen :-) mot När hemma :-D
Då jädrar!

Måndag har jag faktiskt inget inplanerat än.. Kanske ska ta de lugnt den dagen o varva ner nu inför skolstarten..

Hu den där SKOLSTARTEN återkommer flera gånger i detta inlägg.. Fatta va de är som går i min skalle nu!!

Nej time to move nu!
Eller fortsätta babbla me Matilda över internet :-P

Pusspuss på er!

image62
Här är min lilla guldklimp. Singoalla heter han, mera känd som Zingo..
Världens sötaste kanin! O inser nu hur mycke ja saknar honom :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback