3 timmar kvar till helg!

Håla nu till halv tolv. Hu man gör inget vettigt i skolan nu för tiden.. Passar mej perfekt ;-D

Usch va kallt de är nu på morgnarna. Imorse när vi åkte hemifrån var det 5 ynkliga grader ute.. Burr..
Det var det igårkväll också. Klockan halv 9 ungefär var jag ute o hämtade ved och höll på att frysa ihjäl. det kändes verkligen som en kväll i mitten av november o inte en kväll i slutet av augusti som det faktiskt är!
 Det enda som saknades var knastrandet av frost på marken när man gick. Vilken värdelös sommar det vart alltså! Jag menar då vädermässigt. Annars har det vart jättebra i sommar faktiskt.

Igår var jag som tidigare nämnts, ledig från skolan, fotbollen också för den delen. Då städade jag och möblerade om mitt rum. Blev fiint tycker jag :-)
 Skönt me lite omväxling. Ingenting står på samma plats som förut. Alla möbler har fått en ny plats i rummet, förutom hyllor och lampor som sitter fastskruvade på väggen. Det tyckte jag var lite väl mycke..
men kände mej förvirrad när jag jag vaknade imorse och upptäckte att jag inte låg på samma ställe som igår när jag vaknade. Men man vänjer sej antar jag :-)

Snart är de helg igen :)
Det blir endast fotboll denna helg. Har först träning ikväll. Imorrn ska vi som inte spelar i a-laget ändå få följa me upp på fastlandet när dom spelar mot Haninge. sista bortamatchen på fastlandet. Sen är det bara en bortamatch kvar för dom och de är mot P18 o då behövs ingen båtresa :-P
 Så det blir en slags supporter-resa då kan man säga.
På söndag har vi (gothem) match. Hemmamatch mot IFK Visby som just nu ligger tvåa i serien men med en match mindre spelad. Så det är en viktig match för oss i Gothem om vi vill vinna fyran i år. Alltså:
Gothem Goif- IFK Visby 17.00, suderängen i Gothem.

Trevlig helg!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback