Tors 12/4-07

Halloj!

Sitter o kollar lite olika kakrecept.. Imorrn kommer nämligen mina kära vänner: Elin, Wenke och Matilda på besök och då ska vi ha bakdag. Riktigt skojsigt ska det bli, har inte träffat Elin och Matilda på hela lovet! (Wenke o jag har setts på fotbollen) Så det ska bli kul hoppas jag :-)

Snöslasket försvann lika snabbt som det kom, och tur var det.. Usch va förbannad jag var i Måndags. Hade verkligen sett framemot lite fotboll sådär efter påsken och allt godisätande..
Men idag var snön borta iaf och vi kunde för första gången i år träna i Dalhem! åhhh de va så skoj!!! har inte tränat där på två år eftersom vi förra året mestadels höll till i Gothem, där det iochförsig är väldigt bra o träna, men det är lite speciellt med Dalhem IP. Det är ändå där man är "fostrad". Jag har spelat och tränat där ända sedan 9-års ålder och det gör att man får starka band till planerna där.. Hmm det låter knäppt och puckat, men så är det bara!

Och på lördag är det match på Dalhem IP mot Rågsveds 91:or.. Ska bli spännande och möta ett yngre fastlandslag som vi för övrigt aldrig spelat mot förr :-)
På kvällen är det fest i Vänge som gäller! Längesen man var på fest så det blir förhoppningsvis skoj 

Snart är lovet slut. Måste njuta av varje lediga minut nu.  Men jag har roliga saker inplanerade resterande lovdagar så det ska nog bli ett roligt lov tillslut ändå..


Ha de gott- Igelkott



    Dalhem i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback