Svårt att bestämma sig?

Nu är det exakt 3h och 15minuter kvar till helg!långhelg :-) ingen skola förrän på onsdag!
Fast jag funderar lite på att åka hem med 2-bussen så ja kan skriva klart svenskan lite snabbare.. Fast jag borde verkligen jobba med historian som ska va klar mycket snart.. hmm... hur ska jag göra??

Några planer för valborg finns inte än..  Men antingen blir det firande med elin,wenke o matilda tror jag.. Lr så blir det Källungebrasan och sen lite fika hos mormor.. hmm... vilket är roligast??

Okej jag bestämmer mig nog för att åka hem med 2-bussen och fira valborg med Elin Wenke o  Matilda.. Se, det var väl inte så svårt??

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Ejlinpejlin

Tycker jag låter strålande!! Vi får ringas i helgen okm det! Om vi är hos dej så kan vi ju se på Källungebrasan och fika hos din mormor, hon verkar vara en kul prick! :P
Kramar

2007-04-27 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback