Nu är det Påsklov!

yes nu är det påsklov! Sitter här med en stor godispåse o njuter för fullt :D 
Det är ju egentligen bara torsdag idag och då brukar jag ju inte äta godis, men det är ju bara påsk en gång om året så då kan man festa till de lite tycker jag ;-) dessutom ser det ut som om jag lär träna bort allt godis ganska snabbt nu på lovet. För enligt fotbollsschemat så ska ja va ledig nu i påskhelgen, men sen är de träningsmatch på måndag mot När, sen träning Tis, Ons och Tors och en träningsmatch nästa helg mot Rågsved..
Alltså mina tränare verkar inte veta vad LOV betyder!? Fast på lovet ska man göra roliga saker och enligt mina två fotbollsnördar till tränare så är ju fotboll det roligaste man kan hålla på med så det kanske inte är så konstigt att schemat ser ut som det gör.. :P

Usch va glad jag är :D fast "usch" kanske är fel ordval, men iallafall, glad är jag!
meeen (som Tony Irving i Let's dance alltid säger) vädret kunde vart bättre. Nu när jag den senaste veckan haft så mycket pluggande och inte kunnat sitta ute och njutit av solen, har den stått högt på himlen, inte moln och över 10 grader varje dag. Så blev jag äntligen av med allt pluggande och hade all tid i världen för solande, men då går soljäveln och försvinner och så blir det kkaaaallttt!! hoppas verkligen att vädret inte fortsätter dumma sig såhär hela lovet, för då är jag inte glad längre.

Nej nu har jag blarrat tillräckligt.. Ha en riktigt glad påsk och ät så mycket godis ni bara kan!


image9 

Påskpussar från mej, till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback