Mattenörd!

Idag har jag skrivit matteprov :-D det gick nog ganska bra trots allt.. hade det lite tungt med pluggandet igår..
Jag har kommit på att jag tycker matte är ganska kul faktiskt! det passar mig. Inte för att jag är nån MVG-elev i matte men det är kul med matte. Matte är logiskt och man behöver inte vara "aktiv muntligt" som alla andra lärare annars påpekar att jag måste förbättra. När jag då skriver "aktiv muntligt" menar jag alltså inte att läraren vill att jag ska sitta och snacka skit med kompisen bredvid utan jag menar alltså att man deltar när det är diskussion på lektionerna. MERA MATTE röstar jag för! 


hejdå!

Kommentarer
Postat av: elin

åhh shit, har du blivit.. ja som vanligt hittar jag inte ordet haha, kanske helgad i matten, fast det kanske inte finns ett sånt ord. hmm :S Vad roligt att du tycker matte e kul! Jag kan hålla med dej, men bara när man hänger med på vad mattesnillena säger i boken :P
puss <3

2007-04-26 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback