Finally!

Jag är ÄNTLIGEN av med allt pluggande! skickade precis iväg filosofiarbetet till läraren. Så nu är det bara två slappa skoldagar kvar (slutar innan 1 både ons-tors) sen är det lov och påsk :D då ska jag äta massor av ägg.. Fast inte ägg med äggula och äggvita i, jag ska äta ägg med godis i för det är mycket godare och onyttigare!

O ikväll är det träning..på konstgräset.. Inte lika kul som att vara på äkta gräs men helt klart bättre än grus, och så missade jag träningen igårkväll bara för jag skulle plugga så ikväll kan jag vara på vilket underlag som helst (fast inte på is kanske, jag har så svårt att hålla balansen) bara jag får spela fotboll :-)

På påsklovet ska jag:
1. äta godis
2. spela fotboll och på så sätt träna bort allt godis
3. ha bakdag med elin m.fl ;-D
4. Se Markus o Erik (från idol) i kongresshallen.. grymt*
5. SOVA!

ha de gott o ät inte ihjäl er på ägg i påsk!

Kommentarer
Postat av: wenke

hallå.. de låter som mitt lov de där* coolt vi ska göra sammma!!! + fest vid jocke å andré.. oxå.. du ska la på den?? va de skoj på träningen ikväll?? pussspusss

2007-04-03 @ 21:28:29
Postat av: elin

det är verkligen skönt nu, längtat så! och bakdagen hoppas jag det blir av, jag och matilda tycker vi ska baka biskvier, många moment men om man är minst tre så kan man ju göra varsin grej..eftersom det är tre moment :P

2007-04-03 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback