Bedrövligt!

Har precis kommit hem från årets sämsta match! Dalhem IF- P18 IK, slutresultat: 3-5.
Dalhem spelade så otroligt dåligt! förlåt tjejer men det var verkligen inte något toppspelande idag... Ingen vilja eller kämparglöd överhuvudtaget, tvåa på varenda boll, dålig bollkontroll och allt för många småmissar. P18 sprang lätt ifrån det "tung-föttade" Dalhem.
Många i laget gick nog in på planen idag och trodde det skulle bli en enkel match, och gav därför inte allt kanske? Jag var själv övertygad om att vi lätt skulle slå P18 idag, men så blev det alltså inte.. Jag hoppas detta bara är tillfälligt, vi vet ju att vi kan MYCKET bättre. Nästa helg är det dags igen och jag hoppas alla tagit sig en ordentlig funderare tills dess, vi vet ju alla vad målet för oss är i år!?

Förutom denna tunga förlust så har jag haft en mycket lugn och trevlig lördag. Var ute och övningskörde med mamma och Josse (min syster) sen hade vi lite picknick och så åkte vi till Gothem strandbad och kollade in stranden och havet. Väldigt tomt, inte så många badisar direkt ;P men fint var det :-)
 
    
Några fina strandbilder från Gothem idag :)

Imorrn är det träningsmatch mot Hangvar för mej som gäller. Sista träningsmatchen innan seriepremiär! Imorrn är det nämligen exakt en vecka kvar till vår seriepremiär, mot VSB :-D Ska bli så kul o komma igång med serien, det är ju det som är roligast av allt vad gäller fotboll!

Nu har pappa fått fyr på grillen ser jag, så det nalkas grillat kött ikväll, Gott!! och välbehövligt efter denna bedrövliga eftermiddag..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tråkigt att de inte vann idag! Hade gärna kommit och sett med men kunde inte för man kan inte ta sig själv, åhh vill ha körkort!
Gothemstranden ser mysig ut, där får vi bada i sommar!
Puss på kind <3

2007-04-21 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback