April april din dumma sill!

Idag är det första April. Den roliga lurar-dagen :D men jag har inte kommit på nåt roligt lureri så det får vara för i år tror jag :P

Spelade match tiiidigt imorse.. lr kl 9.. ganska tidigt.. iallafall, vi spelade mot Rödeby (fastlandslag) ett div. 3 lag. vårt a-lag slog dom med 7-3 igår så vi hoppades väl att dom inte skulle vara allt för svåra, men det blev en jobbig match för oss. Vi i backlinjen och mittfältet slarvade lite på några hörnor o gick inte i för fullt vilket resulterade i att dom gjorde mål, vår målvakt tappade in en boll och ja så fortsatte matchen.. det blev slutligen 2-6 till dom och ja vad ska man säga??
vi fick hjälp idag från junior-laget, Mikaela heter hon. Jätte duktig tycker jag och kul att hon fick göra 1-1 målet :) wenke satte en straff, well done wenkis! :D  

Nu har jag suttit med den här jäkla filosofin i flera timmar, och igår flera timmar också! jag har ingen som helst aning om jag skriver rätt saker överhuvudtaget, men jag har bestämt mig för att inte ta det här arbetet så hårt. det får bli vad det blir helt enkelt!

Föresten har ni sett att jag bytt bakgrund. Jag tyckte den passade så väldigt bra just nu med vårvädret och allt :) och så tyckte jag att jag behövde en bild på mej också, men jag inser att jag helt enkelt inte kan se normal ut på kort. jag gick igenom hela familjens bildarkiv i hopp om att hitta iallafall 1 passande bild på mig, men inte en endaste normal bild på mej! jag gör bara en massa grimaser hela tiden! Så istället fick det bli en sol som representerar hur bra jag mår just nu :D

image12 så här ser jag ut på nästan alla kort!!




Nu ska jag snart till Lokrume kyrka o sjunga.. inte så värst sugen på de, ingen som vill gå i mitt ställe??

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback