AAAAAAAH!!

Det är nåt vitt, kallt, blött pulver av nåt slag som yrar runt utanför fönstret och täcker den varma, mjuka, gröna gräsmattan med nåt vitt äckligt täcke.. inte kan det vara snö??! det är ju APRIL nu för f*n!!


Jag har gått hela veckan o sett fram emot den här dagen, då jag skulle få spela träningsmatch mot När och kanske äntligen få vinna lite igen. Så vaknar jag kl 9 idag, ser ut genom fönstret, och allt jag ser är vitt.. vitt vitt vitt vitt vitt.. Jag sms:ar tränarn och frågar hur det blir med matchen.. Får först tillbaka: vet ej! hör av mej senare.. En stund senare får jag det hemska beskedet: matchen inställd!
Fan va jag just nu hatar snö! jag är annars snöälskare, PÅ VINTERN! nu är det ta mej fan vår. Då ska det vara varmt, sol, grönt och blommor..

Hoppas verkligen att det här ovädret och det där blöta, äckliga, vita försvinner illa kvickt. Annars är iallafall mitt lov förstört.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg varningen från SMHI igår att det skulle komma så jag var beredd, men jag säger detsamma, usch! Men det försvinner imorgon sen blir det varmare till helgen. Så det kommer försvinna, hoppas jag :S
Hoppas ni får spela den där matchen nångång snart iaf!
Puss

2007-04-09 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback